تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو
سرخط خبرها

بهمن‌ماه سرنوشت‌ساز برای استقلال| تکلیف بدهی‌ استراماچونی چه می‌شود؟

  • کد خبر: ۹۳۶۸۴
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
بهمن‌ماه سرنوشت‌ساز برای استقلال| تکلیف بدهی‌ استراماچونی چه می‌شود؟
باشگاه استقلال امیدوار است در پرونده استراماچونی با تخفیف فیفا مواجه شود. درعین حال پرداخت بدهی به دیاباته و میلیچ باید در دستور مدیران این باشگاه قرار بگیرد. استقلال بهمن ماه سرنوشت سازی پیش رو دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال تا یکم ژانویه فرصت دارد طلب دیاباته را پرداخت کند. مسئولان این باشگاه درتلاشند بدهی به این بازیکن را در تاریخ ۳۱ دسامبر بپردازند تا مشکلی بابت محرومیت احتمالی از جانب این بازیکن آن‌ها را تهدید نکند.  

ماموریت دیگر باشگاه استقلال پرداخت بدهی به هرویه میلیچ است که گفته می‌شود احتمالا فیفا ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه استقلال تخفیف خواهد داد. میلیچ در مرحله اول خواستار ۴۳۰ هزار دلار شده بود که اگر این خبر به واقعیت بپیوندد باشگاه استقلال دچار ضرر کمتری خواهد شد.

 پرونده استراماچونی، اما کمی متفاوت است و  قصور مدیران قبلی ممکن است ضرر قابل توجهی را متوجه باشگاه استقلال کند. دراین‌باره چندی‌پیش جلسه استماع رسیدگی به پرونده استراماچونی به‌صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف ۳وکیل حضور داشتند و از هر دو طرف افرادی به‌عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اولیه اعلام‌شده ازسوی CAS برای صدور رای این پرونده ۳۱ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود؛ اما احتمال تعویق این تاریخ زیاد است.

به گفته رئیس کمیته حقوقی باشگاه استقلال، استراماچونی خواستار تمامی حقوق باقی‌مانده خود به‌همراه جرایم و خسارت آن‌ها شده است که چیزی حدود یک‌میلیون و ۵۰۰هزار دلار تا یک‌میلیون و ۷۰۰هزار دلار درصورت تایید دادگاه عالی ورزش خرج روی دست استقلالی‌ها می‌گذارد، اما آبی‌ها امیدوار هستند رای استراماچونی تا مقدار زیادی شکسته شود.

در واقع باشگاه استقلال با پرونده‌های مهمی درگیر است و در ماه‌های آتی باید از پس بحران‌های مالی پیش رو برآید.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->